Wniosek o udzielenie zwolnienia i ulgi w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów
NAZWA
USŁUGI
|
Wniosek o udzielenie zwolnienia i ulgi w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów
|
WYMAGANE
DOKUMENTY ORAZ MIEJSCE ICH ZŁOŻENIA
|
1. Podanie o udzielenie ulgi,
2. Kserokopia aktu notarialnego
potwierdzająca nabycie gruntów,
3. Formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2010 r. w sprawie informacji składanych przez
podmioty ubiegające się o pomoc de minimis w rolnictwie lub
rybołówstwie,
4. Zaświadczenia o pomocy de
minimis w rolnictwie z roku bieżącego oraz 2 poprzedzających go lat bądź oświadczenie o nieotrzymaniu
pomocy publicznej z 3 ostatnich lat,
5. Sekretariat pokój nr 1, RPO pokój nr 16
|
OPŁATY
|
Brak opłat
|
TERMIN
ZAŁATWIENIA SPRAWY PRZEZ URZĄD
|
Załatwienie sprawy wymagającej
przeprowadzenia postępowania dowodowego powinno nastąpić bez zbędnej zwłoki,
jednak nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej
- nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, chyba że
przepisy niniejszej ustawy stanowią inaczej.
|
SPOSÓB
ODWOŁANIA
|
Odwołanie od decyzji wnosi się w ciągu 14
dni od dnia doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w
Piotrkowie Tryb. za pośrednictwem Wójta Gminy Ujazd, który wydał decyzję
|
PODSTAWA
PRAWNA
|
Art. 12 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 15 listopada 1984r. o podatku
rolnym (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1892 z późn. zm.), w której zwalnia się od
podatku rolnego grunty przeznaczone na utworzenie nowego gospodarstwa rolnego lub
powiększenie już istniejącego do powierzchni nieprzekraczającej 100 ha:
a) będące
przedmiotem prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego, nabyte w
drodze umowy sprzedaży,
b) będące
przedmiotem umowy o oddanie gruntów w użytkowanie wieczyste,
c) wchodzące
w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, objęte w trwałe
zagospodarowanie;
|
MIEJSCE
ZAŁATWIENIA SPRAWY
|
Nazwa komórki organizacyjnej
|
Referat
Podatków i Opłat
|
Nazwa stanowiska
|
Inspektor
ds. wymiaru podatków i pomocy publicznej
|
Numer pokoju
|
16
|
e-mail
|
k.abramczyk@ujazd.com.pl
|
Numer telefonu
|
44 719
21 29 w. 38
|
Wyświetlony: 6530
Dodany 18.03.2019 12:16:26 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Eryk Fiszbak
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 11.08.2021 13:01:30 przez Eryk Fiszbak
Historia zmian [5]