PODZIAŁ NIERUCHOMOSCI
Wymagane dokumenty oraz miejsce ich złożenia:
Wniosek o
podział nieruchomości o zawartości oraz wraz z dokumentami, o których mowa w
art. 97, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce
nieruchomościami
Miejsce
złożenia wniosku:
Urząd Gminy
w Ujeździe, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, w godzinach pracy Urzędu:
- Sekretariat
(pokój Nr 1) lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Opłaty:
Zwolnione z opłaty skarbowej
Termin załatwienia sprawy przez Urząd:
Nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia
postępowania (złożenia kompletnego wniosku), przy czym do terminu nie wlicza
się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych
czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów
opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Sposób odwołania:
Odwołanie w terminie 14 dni od daty otrzymania
decyzji, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim, za
pośrednictwem Wójta Gminy Ujazd.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
(t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2204, ze zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania
administracyjnego (t. j. Dz. U. 2018r. poz. 2096, ze zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz.
U. z 2018r. poz. 1044, ze zm.)
Załączniki:
1. Klauzula informacyjna
Wyświetlony: 3588
Dodany 25.04.2019 14:43:44 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 24.03.2022 09:12:03 przez Sylwia Jaworska
Historia zmian [2]