Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. inwestycji w Urzędzie Gminy w Ujeździe
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: ROA.2110.6.2022.AP
Data publikacji ogłoszenia: 2 sierpnia 2022 r.
Termin składania ofert: 12 sierpnia 2022 r.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: powyżej 6%
Warunki pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa,
- narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
- bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
- stanowisko pracy znajduje się na piętrze budynku, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (nie przewiduje się możliwości zatrudnienia cudzoziemców),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe lub średnie w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest minimum 3 letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość obowiązujących przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, KPA,
- znajomość programów biurowych, w szczególności edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy,
- znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej,
- umiejętność współpracy z innymi pracownikami,
- komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- koordynacja spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji i remontów prowadzonych przez Referat Inwestycji i Rozwoju w celu ich prawidłowego przebiegu i zakończenia;
- koordynowanie wykonawstwa oraz zapewnienie obsługi i nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji i remontów w celu zapewnienia ich prawidłowego przebiegu i zakończenia;
- zlecenie opracowań w zakresie kompleksowych dokumentacji technicznych planowanych inwestycji gminnych;
- występowanie z wnioskami o uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonywanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót (dotyczących przedsięwzięć dla realizacji których nie jest wymagane pozwolenie na budowę) dla inwestycji prowadzonych przez Gminę;
- przekazywanie dokumentacji technicznej Wykonawcom realizującym inwestycje gminne w zakresie i terminach z nimi uzgodnionych;
- przygotowanie materiałów w zakresie przekazywania wykonawcom terenu budowy;
- bieżący monitoring prawidłowości przebiegu realizowanych inwestycji potwierdzony stosownym harmonogramem robót;
- podejmowanie odpowiednich starań o usunięcie przeszkód w przygotowaniu i realizacji inwestycji;
- udział przy odbiorze końcowym i rozliczeniu wykonanego zadnia, przekazywanie dokumentacji do Referatu Budżetu i Finansów;
- pomoc i koordynacja w zakresie proceduralnym w sprawach przetargów na prowadzone przez Gminę inwestycje na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych;
- stała współpraca z Referatem Budżetu i Finansów w zakresie planowania inwestycji i rozliczania projektów dofinansowywanych ze źródeł zewnętrznych.
Oferta kandydata musi zawierać:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
- osoby niepełnosprawne – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Pani(a) dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
Kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem (poświadczenia może dokonać osoba składająca dokumenty)
Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora ds. inwestycji", należy składać osobiście w kancelarii urzędu (pok. 5) lub przesłać na adres:
Urząd Gminy w Ujeździe
plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd
w terminie do dnia 12 sierpnia 2022 r.
Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po w/w terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.
WÓJT GMINY
(-) mgr inż. Artur Pawlak
Ogłoszenie o naborze - pdf, 776,6 KB
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - word, 14,7 KB
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych - pdf, 150,3 KB
Wyświetlony: 269
Dodany 02.08.2022 14:58:37 przez Aneta Przybysz
Autor dokumentu Aneta Przybysz
Ważny do: 12.08.2022
Ostatnia modyfikacja:02.08.2022 14:58:37
Historia zmian [2]
Ogłoszenie o naborze na stanowisko referenta ds. obsługi kancelaryjnej w Urzędzie Gminy w Ujeździe
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: ROA.2110.5.2022.AP
Data publikacji ogłoszenia: 21 czerwca 2022 r.
Termin składania ofert: 1 lipca 2022 r.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
powyżej 6%
Warunki pracy na stanowisku:
- praca
jednozmianowa,
- narzędzia
pracy – komputer i sprzęt biurowy,
- bezpieczne
warunki pracy na stanowisku,
- stanowisko
pracy znajduje się na piętrze budynku, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo
polskie (nie przewiduje się możliwości zatrudnienia cudzoziemców),
- pełna
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność
za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie średnie,
- wymagany co
najmniej dwuletni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra
znajomość obowiązujących przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji
publicznej,
- znajomość
programów biurowych, w szczególności edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
- umiejętność
stosowania prawa w praktyce,
- bardzo dobra
umiejętność organizacji pracy,
- znajomość
przepisów instrukcji kancelaryjnej,
- umiejętność współpracy z innymi pracownikami,
- komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa
kancelaryjna urzędu, w tym między innymi:
- prowadzenie
rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- przekazywanie
korespondencji na stanowiska pracy,
- obsługa urzędowej
poczty elektronicznej oraz platformy ePUAP,
- przygotowywanie
dokumentów i materiałów na potrzeby Wójta,
- prowadzenie
terminarza spotkań Wójta,
- prowadzenie zeszytu
wyjść prywatnych i służbowych,
- prowadzenie
ewidencji podróży służbowych pracowników urzędu.zakup
przechowywanie niszczenie pieczęci urzędowych i pieczątek stosowanych w urzędzie, oraz prowadzenie ich ewidencji,
- przygotowywanie pomieszczeń na posiedzenia i narady organizowane w
urzędzie,
- zaopatrywanie Urzędu w niezbędne materiały biurowe, kancelaryjne, środki
czystości itp.,
- dbanie o
estetyczny wygląd tablic informacyjnych urzędu;
- wywieszanie
na tablicach ogłoszeń urzędu obwieszczeń, decyzji i innych dokumentów o charakterze urzędowym, w tym ogłoszeń sądowych,
prokuratorskich, komorniczych itp., oraz prowadzenie ich ewidencji, - dokonywanie
prenumeraty i zakupu czasopism, i wydawnictw fachowych,
- obsługa Rady
Seniorów,
- obsługa uczestnictwa
Gminy Ujazd w związkach i stowarzyszeniach, których gmina jest członkiem.
Oferta kandydata musi zawierać:
- list
motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie
dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie
wykształcenia,
- kopie
dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectw pracy i/lub w przypadku
pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające
wymagany staż pracy,
- osoby
niepełnosprawne – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli
kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2
ustawy o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie
kandydata o posiadaniu obywatelstwa
polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych,
- oświadczenie
kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
- podpisaną
klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Pani(a) dane będą przechowywane do zakończenia procesu
rekrutacji.
Kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z
oryginałem (poświadczenia może dokonać osoba składająca dokumenty)
Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem,
nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko
Referenta ds. obsługi kancelaryjnej, należy składać osobiście w kancelarii urzędu
(pok. 5) lub przesłać na adres:
Urząd Gminy w Ujeździe
plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd
w terminie do dnia 1 lipca 2022 r.
Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów
przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty
doręczone po w/w terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.
Wójt Gminy
(-) mgr inż. Artur Pawlak
Kwestionariusz dla kandydata - docx, 14,7KB
Klauzula informacyjna - pdf, 150,3KB
Wyświetlony: 1667
Dodany 02.08.2022 13:31:15 przez Aneta Przybysz
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: 01.07.2022
Ostatnia modyfikacja:02.08.2022 13:31:15
Historia zmian [6]
Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora ds. inwestycji i pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy w Ujeździe
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: ROA.2110.3.2022.AP
Data publikacji ogłoszenia: 21 czerwca 2022 r.
Termin składania ofert: 1 lipca 2022 r.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
powyżej 6%
Warunki pracy na stanowisku:
• praca
jednozmianowa,
• narzędzia
pracy – komputer i sprzęt biurowy,
• bezpieczne
warunki pracy na stanowisku,
• stanowisko
pracy znajduje się na piętrze budynku, budynek nie jest przystosowany dla osób
z dysfunkcją ruchu.
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo
polskie (nie przewiduje się możliwości zatrudnienia cudzoziemców),
• pełna
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność
za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
• wykształcenie
wyższe i minimum 3 letni staż pracy lub
• średnie i
minimum 5 letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
• bardzo
dobra znajomość obowiązujących przepisów ustaw: o samorządzie gminnym,
o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji
publicznej, prawo zamówień publicznych,
• znajomość
programów biurowych, w szczególności edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
• umiejętność
stosowania prawa w praktyce,
• bardzo
dobra umiejętność organizacji pracy,
• znajomość
przepisów instrukcji kancelaryjnej,
• umiejętność współpracy z innymi pracownikami,
• komunikatywność,
odpowiedzialność, samodzielność
• znajomość
zasad, przepisów i praktyki pozyskiwania zewnętrznego dofinansowania zadań
gminy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
• pozyskanie
środków z funduszy europejskich i innych źródeł zewnętrznych na realizację
projektów twardych, w tym w szczególności:
- monitoring dostępności funduszy umożliwiających pozyskanie
środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznych w tym unijnych,
- przygotowanie (przy współpracy z merytorycznymi komórkami
i jednostkami organizacyjnymi gminy) wniosków aplikacyjnych i koordynacja ich
bieżącej obsługi,
- opracowanie merytorycznych opinii,
- zarządzanie projektami oraz rozliczanie otrzymanego
dofinansowania, na podstawie dokumentów wytworzonych przez komórki
organizacyjne Urzędu Gminy,
- prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania
funduszy,
- współpraca z odpowiednimi organami administracji rządowej
i samorządowej,
a także sektorem
społecznym i gospodarczym w celu pozyskania środków pozabudżetowych,
• pomoc
przy realizacji projektów inwestycyjnych (twardych) z funduszy zewnętrznych
realizowanych przez Gminę Ujazd,
• udział i
koordynacja w zakresie proceduralnym w sprawach przetargów na prowadzone przez
gminę inwestycje na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
• udział
przy odbiorze końcowym i rozliczaniu wykonanego zadania, przekazanie
dokumentacji do Referatu Budżetu i Finansów.
Oferta kandydata musi zawierać:
• list
motywacyjny,
• kwestionariusz
osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kopie
dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie
wykształcenia,
• kopie
dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectw pracy i/lub w przypadku
pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające
wymagany staż pracy,
• osoby
niepełnosprawne – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli
kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2
ustawy
o pracownikach samorządowych,
• oświadczenie
kandydata o posiadaniu obywatelstwa
polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych,
• oświadczenie
kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
• podpisaną
klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Pani(a) dane będą przechowywane do zakończenia procesu
rekrutacji.
Kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z
oryginałem (poświadczenia może dokonać osoba składająca dokumenty)
Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem,
nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko
Inspektora ds. inwestycji i pozyskiwania funduszy zewnętrznych, należy składać
osobiście w kancelarii urzędu (pok. 5) lub przesłać na adres:
Urząd Gminy w Ujeździe
plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd
w terminie do dnia 1 lipca 2022 r.
Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów
przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty
doręczone po w/w terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.
Wójt Gminy
(-) mgr inż. Artur Pawlak
Kwestionariusz dla kandydata - docx, 15KB
Klauzula informacyjna - pdf, 151KB
Wyświetlony: 1237
Dodany 02.08.2022 13:31:38 przez Aneta Przybysz
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: 01.07.2022
Ostatnia modyfikacja:02.08.2022 13:31:38
Historia zmian [6]
Informacja o wynikach naboru z dnia 01.03.2022
INFORMACJA O WYNIKACH
NABORU
DO PRACY W URZĘDZIE GMINY W UJEŹDZIE
NA STANOWISKO
KIEROWNIKA REFERATU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
I GOSPODARKI
KOMUNALNEJ
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: ROA.2110.2.2022.AP
Data publikacji ogłoszenia: 15 luty 2022 r.
Termin składania ofert: 25 luty 2022 r.
Data publikacji informacji o wynikach naboru: 1 marca 2022
r.
W wyniku przeprowadzonego i zakończonego procesu naboru
kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy w Ujeździe z siedzibą 97-225 Ujazd, plac
Kościuszki 6, na stanowisko Kierownika Referatu Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej została wybrana Pani Julita Dorocińska, zam. Inowłódz.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Julita Dorocińska spełniła wymagania formalne i
dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze. Wykazała się kwalifikacjami predysponującymi ją
do pracy na stanowisku Kierownika Referatu Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy w Ujeździe. Posiadana przez Panią Julitę
Dorocińską wiedza i doświadczenie umożliwią właściwe wykonywanie zadań na ww.
stanowisku.
Ujazd, dnia 1 marca 2022 r.
WÓJT GMINY
UJAZD
Artur PAWLAK
Informacja o wynikach naboru do pracy w Urzędzie Gminy w Ujeździe na stanowisko Kierownika Referatu Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej
Wyświetlony: 2281
Dodany 01.03.2022 12:11:53 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: 01.07.2022
Ostatnia modyfikacja:01.03.2022 12:11:53
Historia zmian [1]